قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر و منبع تغذیه کامپیوتر پخش تکنوسان | hp-mag

در صورتی که موفق به تهیه این پاور خوب نشدید، می توانید سراغ مدل FSP Hydro G PRO 750W بروید. در کنار راهنمای خرید پاور، ما در شهر سخت افزار به معرفی بهترین پاورهای بازار ایران هم می پردازیم مجله خبری محصولات اچ پی تا بر اساس نیاز و بودجه بتوانید بهترین پاور مورد نیازتان را انتخاب کنید. همچنین نوع کابل منبع تغذیه کامپیوتر می‌تواند فلت (تخت)، معمولی یا غیر فلت و اسلیو شده (روکش‌دار) باشد.

  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • در مجموع NeoECO PLATINUM 750W انتک یک منبع تغذیه کامپیوتر مرغوب تمام ماژولار پلاتینیوم است.
  • عملکرد و کیفیت این مدار نیز در پاورهای غیر استاندارد قابل بحث است.
  • کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند.
  • گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند.

در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید. مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

پاور گرین مدل GP1050B-OCDG ا Power Green GP1050B-OCDG

عملکرد و کیفیت این مدار نیز در پاورهای غیر استاندارد قابل بحث است. عیب بزرگ و غیر قابل چشم پوشی پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد، رگلاسیون ضعیف است که باعث می شود ولتاژهای خروجی در بازه مجاز نگه داشته نشوند. بدیهی است ولتاژ بیش از حد مجاز می تواند موجب خرابی قطعات شود و ولتاژ بیش از حد پایین هم می تواند باعث ناپایداری سیستم شود. متاسفانه در بازار ایران پاورهای جدید برندهای بزرگ و معتبر جهانی غالباً موجود نیستند و به ناچار باید پاورهای قدیمی تر آنها را پیشنهاد کرد.

سی پی یو

بر روی برچسب تمامی پاورها قدرت یا توان آنها بر حسب وات قید شده است. دقت داشته باشید پاورهای غیر استاندارد و متفرقه می توانند دارای توان اسمی غیر واقعی باشند. برای نمونه ممکن است یک پاور 600 واتی متفرقه در اصل بیشتر از 250 وات توان نداشته باشد. پاور 1000 واتی FSP HYDRO PTM PRO یک محصول باکیفیت و خوش ساخت با ایمنی و اطمینان بالا برای قطعات گران قیمت است.

پاور کولر مستر مدل ELITE 500 230V V4

ما در هر بخش یک پاور پیشنهادی و یک جایگزین پیشنهاد کرده ایم که پاور جایگزین می تواند گران تر اما بهتر باشد. همچنین شما می توانید در انتهای راهنمای خرید منبع تغذیه کامپیوتر در بخش کامنت ها راهنمایی و مشاوره خرید منبع تغذیه کامپیوتر دریافت کنید. برای نمونه ممکن است یک پاور دارای کابل های فول ماژولار، نورپردازی RGB و طراحی چشم نواز باشد اما از نظر فنی در سطح بسیار نامطلوبی قرار بگیرد. این فرآیند نصب را تغییر می‌دهد، زیرا باید هر کابل را از یک سو به پاور سیستم و از سوی دیگر به قطعه‌ای که آن را تغذیه می‌کند وصل کنید، اما این بدان معناست که می‌توانید کابل‌های کمتری استفاده کنید.

http://akhbarfootball.ir