صفحه نخست فروشگاه اینترنتی شهرقطعات کامپیوتر | hp-mag

در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. رایان اکسپرت به جوانان علاقه مند به کامپیوتر و سخت افزار کمک می کند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی متخصص کامپیوتر شوند و در این حوزه به کسب درآمد بپردازند.

  • پس‌ازاینکه نصب ویندوز به پایان رسید باید درایورهای مربوط به قطعات سخت‌افزاری ما نصب گردد.
  • با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • سخت‌افزار، به بخش‌هایی از رایانه مانند صفحه‌ کلید و ماوس گفته می‌شود که ساختار فیزیکی دارند و شامل تمامی قطعات داخلی و خارجی رایانه می‌شوند.
  • اگر در رایانه خود بازی اجرا می‌کنید، رم ۲ گیگابایتی از بازی‌های شما پشتیبانی نمی‌کند.
  • سرعت، قدرت و همه‌کاره بودن رایانه‌ها سبب شد تا انقلاب دیجیتال رخ دهد و پیشرفت چشمگیری در زندگی انسان حاصل شود.

این رایانه، که دارای پردازشگر ۱ مگاهرتز و ۴ کیلوبایت حافظه بود، ۶۶۶ دلار قیمت داشت و ساخت آن تا سال ۱۹۷۷ ادامه داشت. یکی از نخستین رایانه‌هایی بود که برای استفادهٔ شخصی طراحی شد (هرچند رایانهٔ خانگی نبود) و مسلماً می‌توان آن را نخستین رایانهٔ شخصی دانست. این رایانه در سال ۱۹۷۳ میلادی توسط زیراکس پارک ساخته شد و اولین رایانه‌ای بود که مجله خبری محصولات اچ پی تشبیه دسکتاپ (به معنای رومیزی) را به کار برد و از موشی در میانای نگاره‌ای کاربر استفاده کرد. کارت گرافیک که به آن Graphics card، Display adaptor، Graphic accelerator card نیز می گویند، سخت افزاری است که کار آن ساخت و تولید تصاویر است. کارت گرافیک معمولاً به صورت یک کارت مستقل سخت افزاری است که وارد یکی از شیارهای برد اصلی می شود.

قیمت انواع کامپیوتر و مانیتور

یک جعبه فلزی است که تمام قطعاتی که در بالا به آن اشاره کردم داخل آن جای می‌دهیم تا یک کامپیوتر شکل ظاهری بسیار عالی داشته باشد. شرکت Deepcool و شرکت Green از جمله محبوب ترین تولید کنندگان کیس با کیفیت هستند. دستگاهی است که انواع CD یا DVD از طریق آن قابل‌استفاده است و می‌توانیم اطلاعات را بر روی آن بنوسیم و یا از روی آن بخوانیم. شرکت Asus ، شرکت Pioneer و شرکت LG محبوب ترین تولید کنندگان این حوزه هستند. به زبان ساده کامپیوتر از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل‌شده است. سیستم عامل مکینتاش مخصوص سیستم‌های اپل می‌باشد که توسط استیو جابز بنیان‌گذاری شده‌است.

فلش SanDisk مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 16GB

در هنگام روشن شدن کامپیوتر و یا حین کار با کامپیوتر ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. این اتفاق یک امر کاملاً طبیعی است و برای هرکسی ممکن است اتفاق بیافتد. به‌طورکلی مشکلاتی که برای یک کامپیوتر به وجود می‌آید را می‌توان به 3 دسته تقسیم‌بندی کرد.

کیف لپ تاپ کوله مدل KL1524 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

برای خرید بهترین مادربرد در بازار کامپیوتر حتماً مقاله راهنمای خرید مادربرد را ملاحظه بفرمایید. اولین مهارتی که لازم است یک متخصص کامپیوتر داشته باشد، این است که بتواند یک سیستم کامل را آماده‌سازی، نصب و درنهایت راه‌اندازی نماید. برای این کار باید ۵ مرحله به‌صورت پیوسته انجام شود تا منجر به راه‌اندازی یک سیستم کامپیوتری کامل شود. برای اینکه عمر یک کامپیوتر بالاتر برود باید یک سری عملیات مربوط به نگهداری مناسب آن انجام دهیم.

http://akhbarfootball.ir