قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | hp-mag

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پاور تراست ، قیمت و مشخصات فنی پاور را با مدل های موجود در سایت را بررسی کنید. پاورهای 550 واتی برای بسیاری از سیستم‌های گیمینگ رده پایین تا میان رده مناسب هستند و در بین پاورهای 550 واتی توصیه ما مدل‌های گلد (پاور Gold) است. این پاور گرین از راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس گلد، کابل‌های تخت و قطعات مرغوب بهره می‌برد که در این رده قیمتی ارزش خرید خوبی دارد. اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند. همیشه مطمئن شوید که منبع تغذیه ای که خریداری می کنید دارای توان خروجی مداوم به اندازه کافی بالا باشد و صرفاً با قابلیت های اوج قدرت و براساس اینکه پاور کامپیوتر قیمت مناسبی دارد انتخاب نکنید.

  • این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود.
  • پاورهای جدید معمولاً از طراحی‌های منطبق بر استانداردهای بروزتر برخوردار هستند و بهتر هستند، از همین رو خرید پاورهای قدیمی متعلق به چند سال قبل به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی با پاورهای خارجی داشته باشد.
  • محصولات مختلف برند گرین ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، بهترین پاورهای گرین با قدرت ۶۰۰ و ۷۰۰ وات و با بازده ۸۰ پلاس و بالاتر به بازار عرضه شده‌اند.
  • اگر شما در ایران هستید می دانید که ولتاژ برق در ایران عدد 250 ولت است؛ پس پاوری که شما باید خریداری کنید باید توانایی دریافت این ولتاژ ورودی را داشته باشد.

این قطعه که در قسمت پشتی کیس نصب می‌شود، جریان برق متناوب ورودی برق شهر را به جریان مستقیم خروجی برای استفاده سایر قطعات رایانه تبدیل کرده و از طریق مادربرد، قطعات را تغذیه می‌کند. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید.

ویتنام یا هند؛ گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است

دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند. نکات بعدی که شما با استفاده از آن می توانید یک پاور خوب را بشناسید توجه به به حداکثر توان وات پیوسته ای است که پاور می تواند دریافت کند و هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است. مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است. همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. زمانی که شما می خواستید با نیروی برق مستقیم کار کنید برای عمر بیشتر این باتری ها را باید از لپ تاپ جدا می کردید.

پاور 750 واتی میان رده Antec NE750G M

با قدری افزایش بودجه می‌توان سراغ منبع تغذیه کامپیوتر 450 واتی FSP HEXA 85+ PRO 450W از برند جهانی و معتبر FSP رفت که گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل های نیمه تخت دارد. مجله خبری محصولات اچ پی بنابراین اگر بودجه‌تان به پاور انتک FSP HEXA 85+ PRO می‌رسد، انتخاب بهتری و بروزتری است. شما می‌توانید از پاور اف اس پی HEXA 85+ PRO با قطعات بروز اما کم مصرف استفاده کنید.

ایسوس یک برند همه پسند

پاور گرین پلاتنیویم کابل های مرغوب، خازن های ژاپنی و فن با یاتاقان بادوام هم دارد. انتخاب دیگر شما به جای EUD گرین می تواند FSP HYDRO PRO 500W با طراحی بروزتر و مشخصات کم و بیش مشابه پاور گرین باشد. در خصوص پاورهای ارزان قیمت و متفرقه توان اسمی آنها می‌تواند واقعی نباشد و لزوماً یک پاور 600 واتی ارزان قیمت قادر به تأمین پیوسته توان 600 وات نیست.

http://akhbarfootball.ir