قیمت پاور کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید منبع تغذیه با توان های مختلف زومیت | hp-mag

برندهای مختلفی وجود دارند که پاور تولیدی بسیار با کیفیتی وارد بازار کرده‌اند، برندهایی مانند cooler master, deepcool و گرین. در ایران به دلیل قیمت بالای برندهای مطرح خارجی بیشتر افراد از منبع تغذیه‌های ایرانی گرین استفاده می‌نمایند. پشتیبانی از تعداد مناسب کابل که نشان می‌دهد به چه تعداد قطعه می‌توان برق‌رسانی کرد. در این نوشتار به مهم‌ترین نکات و راهنمای خرید پاور کامپیوتر می‌پردازیم تا بدون درگیر شدن با جزئیات فنی، هنوز بتوان بهترین پاور کامپیوتر را انتخاب کرد.

  • انتخاب مناسب برای سیستم شما باید بیشتر از این موضوع که به دنبال خرید پاور کامیپوتری با بالاترین مقدار وات برای قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد.
  • با این حال، اگرچه صرفه جویی در مصرف برق جزء اهداف بسیاری از خریداران نیست، اما برخی دیگر بسیار حائز اهمیت است.
  • سایر ویژگی های ایمنی شامل عملکردهایی مانند حفاظت از اتصال کوتاه است که در صورت مواجهه با نوسانات برق می تواند بسیار مفید باشد.
  • در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد.
  • پاور را دقیقاً با نیازهای خود مطابقت دهید، در مورد خرید پاور کامپویتر با وات بالاتر تصمیم بگیرید.

مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند. علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. اکثر پاور ها دارای حالت سوئیچ هستند که هم کارایی سودمندی دارد و هم ورودی های ولتاژ چندگانه را آسان می کند. این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. هر یک از این ریل‌ها مجهز به سیستم حفاظت در برابر جریان زیاد هستند.

Computer Power Supply Green GP800B-HP EVO ا پاور کامپیوتر گرین GP800B-HP EVO

بسیاری از پاورهای ارزان یا متفرقه واقعاً گواهی 80Plus را اخذ نکرده اند و صرفاً سازنده یا برند آنها ادعا می‌کند آن پاور دارای راندمان انرژی منطبق بر گواهی 80Plus ادعایی است. بنابراین نشان 80Plus می تواند به دو مجله خبری محصولات اچ پی صورت رسمی (دارای گواهینامه) و بدون گواهینامه (صرفاً ادعا) باشد. بهترین و آسان‌ترین روش برای اینکه بفهمید به پاور چند وات نیاز دارید یا باید پاور چند وات بخرید، استفاده از ابزارهای آنلاین محاسبه توان پاور است.

پاور کامپیوتر کولر مستر MWE 700 BRONZE V2 با توان 700 وات

تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود. این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید. کیس ها به وسیله کابلی به پریز برق متصل شده و نیروی مورد استفاده برای روشن شدن و کارکردن را به وسیله این کابل دریافت می کنند.

اگر محدودیت بودجه دارید بهتر است یک پاور بروز یا دست کم متعلق به بازه گذشته نزدیک چون 2 الی 3 سال خریداری کنید. برای نمونه خرید یک پاور مربوط به 6 سال قبل اصلاً فکر خوبی نیست و شما را از پیشرفت ها، اصلاحات و بهبودهای استانداردهای جدیدتر محروم می کند. پاورهای ماژولار دارای کابل‌های تماماً جداشدنی هستند و به دلخواه می‌توانید تنها کابل‌های مورد نیاز خود را متصل کنید تا کمتر فضای کیس اشغال شود. طبق توضیحات پیشین، یک پاور کامپیوتر خوب باید ضمن برخورداری از توان (قدرت کافی)، ایمن، استاندارد و مطمئن نیز باشد.

http://akhbarfootball.ir