ProLiant DL380 Gen10، مشکل با درایو جدید، تخریب شده (تایید نشده)

ProLiant DL380 Gen10، مشکل با درایو جدید، تخریب شده (تایید نشده)

سلام به همه،

اخیراً به تازگی یک DL380 Gen10 جدید را خریداری کرده است ، با 3x 500 گیگابایت HPE 500 SSD SAS 12G 2.5 ‘ SFF هارد SFF ، RO0500JDV ، FW HPD2 ، SN1: KR3648J041 ، SN2: KR3648J047 ، SN3: KR3648J044448J04448J044448J04448J04448J04448J04448J044448J0448J044448J0444448J0

به آخرین سیستم عامل و همه به روز رسانی های اعمال شده روی سرور به روز شده است (P62619_001_gen10spp-2023.03.00.00-SPP2023030000.2023_0323.27)

من در iLO پیامی دریافت می‌کنم که دیسک خراب شده است (تأیید نشده است). همچنین یک پیام دیگر از ILO INTEGRATED LOG:
1- اسلات 0 آرایه هوشمند – درایو به عنوان درایو اصلی تأیید نمی شود. آرایه هوشمند LED ها را کنترل نمی کند: Port 1I Box 3 Bay 4

2-اسلات 0 ذخیره سازی – وضعیت رانندگی در Port 1I Box 3 Bay 4 به Failed تغییر کرد

کلاس رویداد
0x13
کد رویداد
0x14

لطفا به کمک نیاز دارید

کمتر بخوان
 



منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/proliant-dl380-gen10-issue-with-new-drive-degraded-not/m-p/7188544#M181585