لیست قیمت انواع پاور منبع تغذیه کامپیوتر Power computer پورومیکس | hp-mag

پاور Raidmax در مدل های مختلفی از جملهVORTEX ،SCORPIO ،THUNDER RGB ،COBRA و … اگر قصد خرید پاور حرفه ای دارید پیشنهاد می کنیم سری Vortex پاورهای ریدمکس را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس برای کاربران انواع پاور با قیمت های مناسب را فراهم کرده است و مشتریان می توانند از میان پاورهای موجود اقدام به ثبت سفارش نمایند و کالا را با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند. مجله خبری محصولات اچ پی گرین GP600A-GED یک منبع تغذیه غیر ماژولار از سری پاورهای گیمینگ اقتصادی شرکت گرین به نام GED می‌باشد. این منبع تغذیه دارای توان خروجی 600 وات است و دارای گواهینامه استاندارد 80PLUS برنز می‌باشد. منبع تغذیه گرین مدل GP600A-GED با کارکردی بهینه و بسیار کم‌صدا، توان خروجی بالا، کابل‌های تماماً تخت و طراحی خاص و جذاب انتخاب مناسبی برای گیمرهایی است به دنبال یک پاور گیمینگ استاندارد و باکیفیت هستند.

  • با وجود اینکه گواهی 80 پلاس پاور راه مطمئنی برای پی بردن به کیفیت و عملکرد یک پاور نیست، اما پاورهای با راندمان انرژی بالاتر، معمولاً قطعات مرغوب‌تر و طراحی‌های بهتر و پیشرفته‌تری دارند.
  • حال شما فرض کنید خروجی پاور شما که وصل به مادربرد است دچار اشکال باشد و مادربرد و مدارهای آن را از کار بیاندازد.
  • خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.
  • بهترین نوع خازن های پاور معمولاً ژاپنی بوده و قادر به کار کردن در دمای تا 105 درجه سانتی گراد هستند.

هر یک از رنگ های گواهی 80Plus نشان دهده راندمان انرژی در سه لود 20 درصد، 50 درصد و 100 درصد است. همچنین شاید لازم باشد رایانه شخصی خود را به یک محافظ برق وصل کنید. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با منحرف کردن نوسانات احتمالی آسیب‌رسان برق از اجزای ارزشمند سیستم شما، لایه دیگری از محافظت را به سیستم شما اضافه کنند. از منظر عملکردی هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، اگرچه مدیریت ضعیف کابل می‌تواند منجر به جریان هوا با کارآمدی کمتر شود، بنابراین باید مطمئن باشید که این کابل‌های اضافی مانع ایجاد نمی کنند. یکی دیگر از تمایزات مهم در مورد ویژگی های فیزیکی پاور پی سی شما، ماژولار یا غیر ماژولار بودن آن است. هیچگاه سعی نکنید به دلیل صرفه جویی در هزینه از پاور ارزان استفاده کنید، زیرا می تواند آسیب جبران ناپذیری به تمامی قطعات شما وارد نماید و متحمل ضرر سنگین تری شوید.

پاور گرین مدل GP1050B-OCDG ا Power Green GP1050B-OCDG

ویژگی پاورهای ماژولار و غیر ماژولار که از نامشان مشخص است، اما در پاورهای نیمه ماژولار کابل های مادربرد و CPU که در بین همه سیستم ها مشترک است متصل وجدانشدنی بوده و سایر کابل ها قابلیت نصب و جدا شدن دارند. را دارند و اگر به سایر کابل ها نیازی دارید می توانید آن را به این قطعه اضافه کنید. در نوع سوم یعنی غیر ماژولار شما امکان کم و زیاد کردن کابل را نخواهید داشت زیرا این پاورها پیکربندی ثابتی دارند. اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید. جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

GREEN GP400A-ECO Rev3.1

شرکت کولرمستر ، از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات وقطعات کامپیوتر می باشد. این شرکت محصولاتی از قبیل پاور کامپیوتر ، کیس های گیمینگ و حرفه ای ، فن لپ تاپ ، خنک کننده های حرفه ای سی پی یو و واتر کولر را تولید می کند. گیمرها و دوستداران بازی با این برند آشنا هستند و محصولات گیمینگ کولرمستر در بازارهای جهانی بسیار پرفروش می باشد. این پاورها را می توان در مدل های ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار در بازار پیدا کرد. اگر قصد خرید پاور حرفه ای برای سیستم کامپیوتر خود هستید ، پیشنهاد می کنیم که لیست قیمت پاورهای کولر مستر را با برندهای معتبر مقایسه کنید و پس از بررسی امکانات و مشخصات انواع پاور ، اقدام به خرید پاور کامپیوتر نمایید. شرکت دیپ کول ، یک برند نام آشنا در سطح جهانی است و محصولات متعددی را همچون کیس ، پاور ، فن سی پی یو ، فن کامپیوتر ، فن لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر را تولید می کند.

این پاور از طراحی فنی بسیار خوب، قطعات مرغوب، رندمان انرژی گُلد و طراحی تمام ماژولار برخوردار است و یک انتخاب قابل اتکا برای سال‌ها استفاده است. راندمان انرژی پاورهای سری ECO گرین و رویژن 3.1 آنها 80 پلاس (پایه) اعلام شده است و مشخصات خوب و گارانتی بلند مدت دارند. همچنین شما می‌توانید از پاورهای گرین سری ECO برای ارتقای پاور سیستم‌های قدیمی یا جایگزین کردن پاورهای معیوب استفاده کنید. پاورهای استاندارد باید قادر باشند توان اسمی خود را به طور پیوسته (بی وقفه) تأمین می‌کنند. برای مثال یک پاور 600 واتی استاندارد باید واقعاً قادر باشد حداقل 600 وات را ساعت ها بی وقفه تأمین کند.

http://akhbarfootball.ir