لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۱۹ بهمن ترب | hp-mag

متاسفانه کیفیت کابل ها و کانکتورهای همه پاورها به یک اندازه خوب نیست اما معمولاً برندهای حسابی پاور از کابل ها و کانکتورهای مطمئن استفاده می کنند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد مجله خبری محصولات اچ پی غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. اگر قصد اسمبل کامپیوتر غیرمعمول و یا کیس‌های کوچک را ندارید، از این ویژگی عبور کنید. با این حال در جدول زیر به صورت دقیق فرم فاکتورهای رایج و سایزشان ذکر شده است.

  • کارت گرافیک، پر مصرف‌ترین قطعه کامپیوترهای رده بالا است و باید توجه ویژه ای به نیاز انرژی این قطعه داشت.
  • این پاور تقریباً از هر نظر عملکرد ممتازی دارد و جزء بهترین پاورها است.
  • همواره باید نکاتی را در خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیریم که در این اینجا مختصر به آن میپردازیم اما اگر به دنبال راهنمای خرید پاور کامپیوتر هستین میتوانید مقاله ما را مطالعه نمایید.
  • شما می‌توانید از پاور اف اس پی HEXA 85+ PRO با قطعات بروز اما کم مصرف استفاده کنید.
  • سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.

اگر بهترین پاور کامپیوتر ارزان برای قطعات قدیمی یا ضعیف می‌خواهید، سری GP450A-ECO Rev3.1 گرین انتخابی خوبی است. این پاورها در داخل خود ایران تولید می‌شوند و طبیعتاً دلیل انتخاب آنها قیمت پایین، داشتن گارانتی و مشخصات قابل قبول است. پاور GP550A-UK PLUS گرین به خوبی از عهده قطعات گیمینگ میان رده بر می‌آید و یک پاور خوب و قابل اتکا با گارانتی بلند مدت است. در صورتی که یک منبع تغذیه کامپیوتر 500 واتی ارزان و مطمئن برای سیستم‌های خانگی، کاری یا حتی گیمینگ می‌خواهید، انتخاب‌های زیادی از برندهای معتبر خارجی وجود دارد. این پاور از گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل‌های نیمه ماژولار در کنار قطعات نسبتاً مرغوب و فن کم صدا بهره می‌برد.

محصولات گرین

اگر این قطعه در رایانه شما مطلوب نباشد و کیفیت مناسب را نداشته باشد، قطعات دیگر عملکرد و کارایی مناسبی را نخواهند داشت. کامپیوتر هم دقیقا مانند ابزار الکترونیکی دیگر نیاز به یک منبع تغذیه دارد. این پاور ولتاژهای مورد احتیاج قسمت های داخلی دستگاه ما را تامین می کند. توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد. همچنین طراحی، قطعات بکار رفته و کیفیت مونتاژ پاور گرین مدل GP1200B-OCDG بسیار بالا است و با یک پاور رده بالا با راندمان انرژی و گواهی 80 پلاس پلاتینیوم روبرو هستیم. پاور گرین GP1200B-OCDG گارانتی بلند مدت هم دارد که تا حد زیادی خیال خریداران را آسوده می‌کند.

Green GP500A-ECO Rev3.1 Power Supply

درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند. به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. در منبع تغذیه نیمه ماژولار کابل‌های اصلی مانند کانکتور 24 پین مادربرد، کابل 8 پین CPU و کانکتور برق PCIe که به GPU متصل می‌شود قابلیت جداسازی ندارند. هر قابلیت دیگری که در آینده کاربر نیاز به افزودن آن داشته باشد می تواند با کابل، از بخش ماژولار پاور کامپیوتر اتصال دهد.

بهترین برندهای پاور کامپیوتر در بازار

طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید. در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند.

http://akhbarfootball.ir