منبع تغذیه؛ قیمت انواع پاور کامپیوتر پلازا دیجیتال | hp-mag

پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر به واسطه فعالیت حساس خود بایستی از کیفیت ساخت و استاندارد بالایی برخوردار باشد. هرگونه اختلالی در این قطعه می‌تواند زمینه رسان آسیب دیدن سایر قطعات باشد. به همین علت معمولا پیشنهاد می‌شود که در خرید این ماژول سخت افزاری از برندهای شناخته شده و گران قیمت‌تر اقدام به خرید کنید. شرکت سیلوراستون فعالیت خود را از سال 2003 در کشور تایوان شروع کرده است. پاور کامپیوتر سیلوراستون از پاورهای باکیفیت و حرفه ای در بازار می باشد.

  • خرابی معمولی منبع تغذیه اغلب به صورت بوی سوختگی درست قبل از خاموش شدن کامپیوتر مشاهده می شود.
  • متاسفانه کیفیت کابل ها و کانکتورهای همه پاورها به یک اندازه خوب نیست اما معمولاً برندهای حسابی پاور از کابل ها و کانکتورهای مطمئن استفاده می کنند.
  • شما می‌توانید از پاور گرین مدل GP750B-OCPT V2.0 برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت استفاده کنید.
  • این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند.
  • به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.
  • این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید.

پیشنهاد دوم و گران قیمت‌تر ما Corsair HX Series HX1200 با عملکرد و کیفیت بسیار عالی است. این پاور تقریباً از هر نظر عملکرد ممتازی دارد و جزء بهترین پاورها است. البته HX1200 قدری قدیمی بوده مجله خبری محصولات اچ پی و مدل‌های جدیدتری هم عرضه شده‌اند اما هنوز یکی از بهترین پاورهای موجود در بازار ایران است. پاور پیشنهادی 1000 واتی دوم ما Corsair RM1000x با کیفیت ساخت و دقت رگولاسیون مثال زدنی است.

پاور ماژولار گرین GREEN GP650B-OCPT Platinum 650W

پاور دیپ کول در مدل های مختلفی عرضه می شود و می توان به پاورهای ماژولار ، نیمه ماژولار ، غیر ماژولار و پاورهای حرفه ای و گیمینگ اشاره کرد. اگر قصد خرید پاور دیپ کول را دارید ، پیشنهاد می کنیم تا با بررسی انواع پاور کامپیوتر در فروشگاه اینترنتی پورومیکس و مقایسه آن ها ، بهترین پاور کامپیوتر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر هیچ تأثیری بر سرعت کامپیوتر شما ندارد اما جزء حساس‌ترین قطعات کامپیوتر است و باید کوشید بهترین پاور کامپیوتر را انتخاب کرد. در این نوشتار ما ضمن ارائه راهنمای خرید پاور کامپیوتر، هر ماه لیستی از بهترین پاورهای کامپیوتر بازار ایران را هم معرفی کنیم با تا خیال آسوده و راحت بتوانید یک پاور خوب برای کامپیوتر و سیستم‌های گیمینگ انتخاب کنید.

پاور کامپیوتر گرین GP580A-EUD با توان 580 وات

به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود. استاندارد 80+ به ترتیب از رنگ های سفید، برنز، سیلور، گلد، پلاتینیوم و تیتانیوم برای بیان برتری راندمان پاورها استفاده می کند که به ترتیب از سفید و کمترین 80% تا تیتانیوم و بیشترین 92% است. به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.

بنابراین پاور بخش مهمی از هر سیستم است و بدون آن، کامپیوتر شما کار نخواهد کرد. البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است. ST1000-PT سیلوراستون یک پاور مرغوب با فن کم صدا و قوی، کابل‌های باکیفیت، طراحی پیشرفته و رگولاسیون خوب است که آن را به گزینه مناسبی برای قطعات رده بالا تبدیل می‌کند. از مزایای این پاور می توان راندمان انرژی بالا، توانایی کار در دمای بالا و فشار نیاوردن به برق کشی ساختمان را برشمرد. البته پاورهایی با رگولاسیون و پروتکشن های دقیق تر هم وجود دارند که پاور بعدی یکی از آنها است. اولین منبع تغذیه پیشنهادی 850 واتی ما SilverStone DA850 از برند خوش‌نام سیلور استون است.

http://akhbarfootball.ir