منبع تغذیه کامپیوتر پاور | hp-mag

پاور ام اس آی MAG A550BN پاور کامپیوتر MSI ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. حداکثر توان این پاور کامپیوتر 550 وات می باشد که سایز فن آن 120 میلی متر می باشد. پاور اف اس پی Hydro PTM PRO 1200W پاور کامپیوتر FSP ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.

  • طبق آنچه که اشاره شد، وظیفه پاور یا منبع تغذیه در کامپیوتر تبدیل برق شهری به ولتاژ مستقیم قابل استفاده توسط قطعات مختلف کامپیوتر است.
  • پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.
  • به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود.
  • پیشنهاد دوم ما در همین رده پاور 530 واتی گرین GP530A-EUD است که طبق ادعای گرین دارای راندمان انرژی منطبق بر گواهی 80 پلاس برنز است.

یکی از راه‌های آسان و سریع برای پی بردن به راندمان انرژی یک منبع تغذیه کامپیوتر، توجه به گواهی 80Plus آن است. گواهی 80Plus که از وایت یا سفید شروع می‌شود و به تیتانیوم می‌رسد، بیانگر میزان راندمان انرژی یک پاور است که بسته به گواهی از 80 درصد شروع می‌شود و به 96 درصد می‌رسد. یک پاور خوب باید از طراحی بهینه و دقیق با قطعات مرغوب و بادوام برخوردار باشد. طبق آنچه که اشاره شد، وظیفه پاور یا منبع تغذیه در کامپیوتر تبدیل برق شهری به ولتاژ مستقیم قابل استفاده توسط قطعات مختلف کامپیوتر است. مشکل اینجاست که کیفیت، دقت و طول عمر همه پاورها یکسان نیست و در حالی که یک پاور می‌تواند سال‌ها بدون هیچ مشکلی کار کند، یک پاور دیگر می‌تواند غیر استاندارد و حتی خطرناک باشد. یک پیشرفت جالب توجه در بازار فروش پاور کامپیوتر، پوشش سفارشی کابل منبع تغذیه است.

پاور 750 واتی حرفه‌ای GREEN GP750B-OCPT V2.0

همچنین برخی برندها اقدام به سفارشی سازی و شخصی سازی پلتفرم پاورها می کنند که می تواند با هدف بهبود آنها یا کاهش هزینه تمام شده و ارزان سازی باشد. بنابراین لزوماً وجود پروتکشن به معنای عملکرد صحیح و دقیق آنها نیست. ممکن است رایج ترین مؤلفه رایانه شخصی مورد بحث نباشد، اما بخش مهمی از هر کامپیوتر دسکتاپ است. تامین برق برای کل سیستم شما نقش بسیار مجله خبری محصولات اچ پی مهمی دارد و استفاده از برق نادرست ممکن است اشتباهی بسیار پرهزینه باشد. پاورها از منظر کابل‌کشی، به سه گروه کلی کاملا ماژولار، نیمه ماژلار و غیر ماژولار ( Non-Modular، Semi/Half-Modular و Full-Modular) تقسیم می‌شوند. در پاورهای ارزان قیمت‌تر غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را نخواهند داشت.

پاور چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

تنها کافیست پیش از خرید، از تطابق و جای گرفتن آن‌ها در کیس خود اطمینان حاصل کنید. کامپیوترها در ابعاد و یا به شکل صحیح‌تر در فرم فاکتورهای متفاوتی ساخته می‌شوند. به طور معمول تمامی قطعات در دسترس در سایز استاندارد ATX عرضه می‌شوند. پاور ATX مناسب کیس‌های بزرگ هستند در حالی که کیس‌های کوچک از پاورهای SFX یا SFX-L پشتیبانی می‌کنند. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم. برند های محبوب پاور Power به ترتیب الویت عبارتند از گرین,کولر مستر,تسکو,مستر, …

پاور را دقیقاً با نیازهای خود مطابقت دهید، در مورد خرید پاور کامپویتر با وات بالاتر تصمیم بگیرید. به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند. یک دسکتاپ با یک سیستم خنک کننده مایع سفارشی، یک مادربرد سطح بالا و دو پردازنده گرافیکی نسبت به یک سیستم ساده تر به منبع تغذیه کامپیوتری با وات بالاتر نیاز دارد. پاور کولر مستر مدل G600 Gold شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل G600 Gold ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 600 وات می باشد.

http://akhbarfootball.ir