کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین رِوُلِکس | hp-mag

این مدل یک پاور درجه یک است که با خیال آسوده می توانید در هر شرایطی قطعات گران قیمت و پرمصرف خود را به آن بسپارید. شما می توانید از پاور GP1200B-OCDG گرین برای قطعات گران قیمت و پرمصرف استفاده کنید اما اگر گزینه ارزان تری می خواهید می توانید سراغ FPS Hydro PTM PRO 1200W بروید. به بیان ساده Hold-Up Time نشانگر مدت زمانی است که یک پاور در صورت نوسان یا قطع برق شهری می‌تواند بدون مشکل و افت ولتاژهای خروجی به کار خود ادامه بدهد و خاموش نشود. بهترین نوع خازن های پاور معمولاً ژاپنی بوده و قادر به کار کردن در دمای تا 105 درجه سانتی گراد هستند. در طرف مقابل خازن های چینی یا تایوانی می توانند بسیار کم کیفیت و کم دوام باشند.

  • در صورتی که Hold-Up Time یک پاور پایین‌تر از حد استاندارد باشد، ممکن است با برق پر نوسان بیش از حد معمول دچار اختلال و خاموشی شود.
  • FSP HYDRO PRO 500W به عنوان یک پاور 500 واتی خوب و خوش قیمت برنز برای سیستم‌های گیمینگ با قطعات رده پایین نیز قابل استفاده است.
  • بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید.

برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. برندهای مختلفی چون کرسیر Corsair، سیسونیک ، ایکس پی جی ، فرکتال ، گرین، ایسوس و…

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP430A-EUD Power Supply

بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد مجله خبری محصولات اچ پی شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

پاور 1000 وات دیپ کول PQ1000M GOLD Full Modular

همچنین نویز فن پاورهای ارزان قیمت یا اقتصادی می‌تواند بالا باشد یا ظرف مدت کوتاهی مستهلک شود و آلودگی صوتی زیادی تولید کند. نوع یاتاقان بکار رفته در فن پاور می‌تواند طول عمر آنها را تا حد زیادی نشان دهد. فن‌های با یاتاقان Sleeve کم عمر بوده و زود دچار آلودگی صوتی می‌شوند. بخش دیگری از مدار محافظتی اولیه پاورها، محافظت در برابر جریان بالا است که می تواند ناشی از صاعقه یا نوسان های خود شبکه توزیع برق باشد.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر

در مجموع هر دو پاور در این رده قیمتی جزء پاورهای خوش قیمت و استاندارد هستند. توان اسمی یا واتیج نباید تنها معیار شما در انتخاب پاور باشد، زیرا یک پاور پرقدرت اما با طراحی ضعیف و قطعات نامرغوب می‌تواند دردسرساز شود. برای نمونه میزان رپیل، فعال شدن غیر هنگام پروتکشن ها، داغ شدن کابل‌ها به دلیل ضخامت ناکافی و ناتوانی در تأمین شدت جریان کافی می‌تواند به دردسر تبدیل شود یا حتی به خرابی و سوختن قطعات کامپیوتر شما بیانجامد.

http://akhbarfootball.ir