نرخ های بیمه برای صاحبان خانه های ایالات متحده در مناطق خطرناک آب و هوایی در حال افزایش است

نرخ های بیمه برای صاحبان خانه های ایالات متحده در مناطق خطرناک آب و هوایی در حال افزایش است

مطالعه بنیاد خیابان اول اشاره می‌کند که بیمه‌گران می‌توانند به صاحبان خانه‌هایی که اقداماتی را برای مقاوم‌سازی خانه‌های خود انجام می‌دهند، تخفیف‌هایی ارائه دهند که به کاهش آسیب بلایا کمک می‌کند. مور می‌گوید فلوریدا زمانی در زمینه اقداماتی مانند آیین‌نامه‌های ساختمانی پیشرو بود، اگرچه این وضعیت در سال‌های اخیر تغییر کرده است. ایالت همچنین فاقد یک خط مشی افشا بود که صاحبان املاک را ملزم می کرد تاریخچه سیل ملک را با خریداران و اجاره کنندگان به اشتراک بگذارند.

لایحه ای دیگر مالکان را مجبور می کند به مستاجران اطلاع دهند که در منطقه سیلابی زندگی می کنند و با این حال، لایحه دیگری فروشندگان خانه را مجبور می کند تا ادعاهای سیل گذشته و بیمه را برای خریداران احتمالی افشا کنند. اولین اقدام پیشرفت نکرده است. دوم در 4 مارس توسط مجلس ایالتی فلوریدا و سنا تصویب شد و در کنار DeSantis برای امضای خود قرار گرفت.

ما باید از آسیب رساندن به افراد بیشتر و بیشتر خودداری کنیم، به خصوص در فلوریدا که در 30 سال آینده شاهد افزایش یک یا دو و نیم فوتی سطح دریا در طول مدت وام مسکن 30 ساله خواهیم بود. . شاید باید قبل از خرید خانه به مردم این را بگوییم. شاید از ابتدا آن مجوز را برای ساخت خانه در آنجا صادر نکنیم. یک ایده انقلابی وجود دارد که دولت باید در نظر بگیرد.

او گفت: “تا زمانی که ایالت فلوریدا مصمم است مردم را در مورد خطرات در تاریکی نگه دارد، آنها دانه هایی را که کاشته اند درو می کنند.” تنها کاری که باید انجام دهید این است که به رونق توسعه در برخی از پرخطرترین مناطق ایالت نگاه کنید.

افزایش خطر ممکن است باعث شود برخی از صاحبان خانه مناطق خاصی را رها کنند. یک مطالعه جداگانه از بنیاد خیابان اول، اداره سرشماری و داده‌های خطر سیل را برای شناسایی آنچه در این مطالعه به عنوان “مناطق متروکه آب و هوا” توصیف می‌کند، ترکیب می‌کند، جایی که کاهش جمعیت بین سال‌های 2000 و 2020 می‌تواند با آسیب‌پذیری مرتبط باشد.

این مناطق در سراسر کشور پراکنده هستند اما در امتداد بیشتر مناطق ساحلی فلوریدا، منطقه اقیانوس اطلس میانی بین نیوجرسی و واشنگتن دی سی، و ساحل خلیج تگزاس، به ویژه در هیوستون متمرکز شده اند. این مناطق را می‌توان حتی در برخی از مناطق شهری که سریع‌ترین رشد را دارند، مانند میامی، پیدا کرد. بر اساس این مطالعه، در شهرستان میامی داد، املاک به دلیل خطر سیل بین سال‌های 2005 تا 2017، 3.99 دلار در هر فوت مربع از ارزش خانه را از دست دادند.

چنین مهاجرت هایی احتمالاً سازگار نبوده و با ابزارهای اجتماعی-اقتصادی مرتبط خواهد بود. پورتر گفت که برنامه های خرید در مقایسه با ریسک گسترده کوچک هستند.

مور گفت که ارائه کمک های جابجایی در نقاط مختلف در سراسر کشور چالش برانگیز بوده است. او گفت که رسیدن کمک به فرد ممکن است زمان ببرد و کمک به فرد برای رسیدن به جایی که می خواهد برود دشوار است.

«بیشتر انرژی ما برای خرید آنهاست تا بتوانند به جای دیگری بروند. اما جایی که آنها می روند، چالش هایی را نیز به همراه دارد، به ویژه در مناطقی که به سرعت در حال رشد هستند، جایی که ارزش ملک در حال رشد است. “این ممکن است برای کمک به آنها برای نقل مکان به مکان امن تر کافی نباشد.”

مور گفت: “فقط هیچ راه حل آسانی برای این وجود ندارد، و راه حل ها در ایالتی که مصمم به ادامه توسعه در مناطق پرخطر است، به طور تصاعدی سخت تر است.” “هیچ راه حلی وجود ندارد که در درازمدت کار کند، زمانی که این پویایی در بازی وجود دارد.”

فریدلندر اضافه کرد: «ما شاهد بدتر شدن بازار (بیمه) نیستیم. اما متأسفانه این برای مصرف کننده عادی چه معنایی دارد؟ این بدان معنا نیست که صورتحساب امروز یا فردا کاهش می یابد. ما در مورد ثبات بازار صحبت می کنیم. ما امیدواریم که در سال 2024 شاهد افزایش متوسط ​​تر نرخ نسبت به قبل باشیم، اما نمی توانیم پیش بینی کنیم.

یک نقطه نادر از طبیعت

برای اینفینگر، دارایی خانواده‌اش در امتداد Little Wekiva نشان‌دهنده یک نقطه نادر از طبیعت است که در شبکه شهری بزرگراه‌ها و بخش‌های فرعی خارج از اورلاندو قرار گرفته است.

او به جای نگرانی با تعجب صحبت می‌کند و زمانی را به یاد می‌آورد که او و همسرش یک خرس را از پنجره خانه خانواده تماشا می‌کردند، در حالی که این حیوان یک میان وعده از بلوط درست می‌کرد. از مشاهده کایوت ها از طریق حیاط می آیند و می روند. او با تعدادی از همسایگانش بزرگ شد. اینجا مثل خانه است.

اگرچه ممکن است تغییر کند. اینفینگر، 41 ساله، که در ساخت و ساز کار می کند، گفت که خانواده پولی برای پرداخت نرخ های بیمه فزاینده دارد. اما وقتی بچه‌هایشان بزرگتر می‌شوند، او و همسرش در حال برنامه‌ریزی برای نقل مکان به خارج از اورلاندو و نزدیک‌تر شدن به والدینش هستند. او می‌ترسد که ویکیوا کوچک محبوبش در آینده دوباره خانه‌های خانواده‌ای کم‌نقل را سیل کند.

او گفت: “ما از قبل می دانیم که سیل خواهد آمد.” “این فقط به زمان بستگی داره.”

منبع: https://www.wired.com/story/insurance-rates-soaring-us-homeowners-climate-danger-zones-florida-louisiana-california-hurricane-flood/