نمونه های اجرای کناف سقف منزل بصورت باکس و مدرن شرکت کناف پارس آوات-کناف آوگون

امّا اگر اسکناس ها تبدیل به رنگ و و دکور و امثال اینها شود دیگر قابل استفاده نخواهد بود. برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از سقف کناف محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل اجرا است. فقط باید توجه کنید که اگر سقف فضاء شما کوتاه است از طرح های شلوغ استفاده نکنید چرا که باعث میشود سقف شما کوتاه تر به نظر برسد. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد.

مدل های جدید پتینه کاری روی دیوار و سقف

در طراحی سقف کناف رنگ سقف بسیار مهم است زیرا بروی ظاهر کلی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد. برای سقف اتاق های بزرگ بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید تا فضایی دنج و گرم در اتاق ایجاد شود. برای اتاق های کوچک هم طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهد. اما بطور کلی تا جایی که دکوراسیون داخلی خانه اجازه می دهد دستتان برای انتخاب رنگ سقف کاملا باز است و می توانید آزاداته به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازید. ارتفاع سقف عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید و اجرای مدل کناف سقف بررسی شود.

اگر توجه بیشتری به سقف خانه داشته باشید حتی به وسایل تزیینی دیگر برای دکوراسیون داخلی کمتر نیاز پیدا خواهید کرد. در این مطلب همانطور که از عنوان مشخص است می خواهیم به معرفی طرح های جدید و جذاب سقف کناف بپردازیم. در ادامه بهترین نمونه پروژه های اجرا شده کناف سقف اتاق خواب، توسط مجموعه پرشین کناف مشاهده نمائید. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی بوده و یکی از انواع سقف کاذب در صنعت ساختمان‌سازی است. کناف نام یک برند خانوادگی آلمانی بوده و این شرکت جهت گسترش فعالیت‌های خود وارد کشور ایران شد.

انواع مدل سقف کناف پذیرایی:

پس اگه می‌‌خواین یک نورپردازی لوکس نوآورانه و با نمای زیبا در محیط زندگی خودتون ایجاد کنین؛ این طرح یک جایگزین خوب برای چراغهای سقف کناف ساده پرهزینه محسوب میشه. اگه این سقف رو می‌پسندین و محیط شما اداری نیست ناراحت نباشین. زمینه اصلی کارتان رو یک سقف دیگه انتخاب کنین، بعدش سقف گریلیوم رو با اون سقف ترکیب کنین. اگر شما خانه ای نوساز دارید که تصمیم به تزیین سقف آن گرفتید یا خانه ای قدیمی دارید که قصد بازسازی و تغییر شکل سقف را دارید؛ طراحی و اجرای کناف سقف، بهترین راه حل است. در این مواقع، انتخاب مدل کناف مناسب، کمی مشکل است و باعث سردرگمی می شود.

  • مقاومت در برابر زلزله، رطوبت و حریق، عایق صوتی و حرارتی، و همچنین انعطاف طراحی معماری بالا از مزیت های این نوع کناف محسوب می شود.
  • همانطور که گفته شد از جمله مهمترین موارد استفاده از کناف سقف شامل کناف سقف آشپزخانه و کناف سقف پذیرایی است.
  • برای اتاق های کوچک هم طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهد.
  • شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک در مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.
این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود. کناف کاری سقف مانند بسیاری از روش‌های طراحی از اصول خاص خود پیروی می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع و شرایط فضایی است که قصد اجرای کناف کاری را در آن داریم. پذیرایی در خانه‌ها بیشتری فضای یکپارچه را به خود اختصاص داده‌اند و از این لحاظ دست ما در پیاده سازی طرح دلخواه کناف کاری باز است. در انتخاب طرح کناف کاری به سبک کلاسیک خانه یا کلاسیک و مدرن بودن آن توجه کنید. اگر خواهان سبک مدرن هستید بهتر است از المان خط به صورت خط‌هایی مستقیم و صاف استفاده کنید. خطوط و اشکال منحنی و دایره‌ای شکل همخوانی بهتری با سبک کلاسیک دارند.

نصب سقف کناف

ما در این مقاله انواع مدل کناف آشپزخانه جدید 2022 را قرار داده ایم تا با بررسی آن‌ها به طرحی نهایی برای سقف آشپزخانه منزلتان برسید. در این مقاله انواع مدل کناف آشپزخانه جدید 2022 را قرار داده ایم تا با بررسی آن‌ها به طرحی نهایی برای سقف آشپزخانه منزلتان برسید. سیستم کناف یا سیستم ساخت و ساز خشک کناف به دلیل داشتن محصولاتی چون سقف کاذب کناف و دیوار پوششی کناف و دیوار جدا کننده کناف قادر به ارایه خدمات در خور توجه به کلیه مراکز بهداشتی و درمانی می باشد .

نمونه های اجرای کناف سقف منزل بصورت باکس و مدرن شرکت کناف پارس آوات-کناف آوگون