نیاز به راهنمایی/مشاوره – حجم HPA MSA2040 در وضعیت QTOF – دیسک خرابی نشان داده نمی شود

سلام،

من یک سناریوی جالب با یک MSA2040 دارم که در مورد آن به کمک/راهنمایی نیاز دارم زیرا در چند هفته گذشته به دنبال اطلاعات مرتبط بودم و چیزی پیدا نکردم که به من اطمینان دهد که به مرحله بعدی بروم.

یک مدیر قبلی یک حجم اضافی را در MSA2040 ما پیکربندی کرده است و در برخی مواقع حجم داده های این حجم مهم نیست، برای جابجایی یک مجموعه داده بزرگ استفاده شده است. “دیسک معیوب را پیدا کرده و جایگزین کنید، دستور مربوطه را اجرا کنید تا آن را از حالت قرنطینه خارج کنید” با این حال وضعیتی که در حال حاضر داریم این است که هیچ دیسکی در حالت خراب وجود ندارد که می توانم ببینم همه چیز همانطور که انتظار می رود کار می کند. با توجه به دیسک های کنسول 14 اختصاص داده شده به Volume.

سوال من این است که آیا اگر بخواهیم این حجم را به سادگی حذف کنیم یا باید به b بپردازیم، احتمال خراب شدن داده ها با سایر حجم هایی که در حال حاضر کار می کنند وجود خواهد داشت؟

علاوه بر این، یک گروه دیسک ویروسی داریم که دیسک خراب شده است و دیسک جایگزین شده است، اما گروه دیسک ویروسی هنوز در وضعیت تخریبی قرار دارد، آیا کاری وجود دارد که بتوانیم این مشکل را اصلاح کنیم؟ (قبل از ارسال پست زمانی را صرف نگاه کردن به اطراف کرد)

هر گونه مشاوره یا کمک در این مورد بسیار قدردانی خواهد شد




منبع: https://community.hpe.com/t5/msa-storage/need-help-advise-hpa-msa2040-volume-in-qtof-state-no-failed/m-p/7181960#M16230