هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید | hp-mag

وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان دو منبع تغذیه را روشن / خاموش کنید. این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد.

  • پاور کولر مستر مدل G600 Gold شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.
  • این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد.
  • این یعنی بدون وجود پاور کامپیوتر، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد.
  • شرکت کولرمستر ، از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات وقطعات کامپیوتر می باشد.
  • در صورتی که یک پاور 850 واتی پلاتینیوم می‌خواهید اما قصد ندارید زیاد هم هزینه کنید، پاور پیشنهادی ما NE850 Platinum از برند انتک است.
  • اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند.

این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید. همواره باید نکاتی را در خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیریم که در این اینجا مختصر به آن میپردازیم اما اگر به دنبال راهنمای خرید پاور کامپیوتر هستین میتوانید مقاله ما را مطالعه نمایید. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود.

بهترین پاور 1000 واتی کامپیوتر حرفه ای

با این وجود گواهینامه 80Plus بهتر از هیچ است و پاورهایی که گواهی 80Plus بالاتر داشته باشند، مطلوب‌تر هستند. فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند. مانند اکثر سخت افزارهای رایانه شخصی، گزینه های بسیار متنوعی در مورد ظاهر منبع تغذیه شما وجود مجله خبری محصولات اچ پی دارد. و در نهایت دیوایس‌های ساتا جدید با کانکتورهای پاور ساتای منحصر به فرد خود کار می‌کنند. البته شما می‌توانید از رابط‌های مولکس به ساتا نیز برای این دسته از تجهیزات استفاده کنید.هرچند اگر مادربرد و پردازنده‌های چند نسل اخیر خرید می‌کنید، نیازی نیست چندان بابت این مسئله نگران باشید.

پاور کامپیوتر گرین مدل GP750B-OCPT استوک

در صورتی که پاور 1200 واتی رده بالا با راندمان انرژی بالا می‌خواهید اما قصد هم ندارید برای برندهای مشهور خارجی هزینه کنید، GP1200B-OCDG گرین یک پاور خوب است. این منبع تغذیه کامپیوتر از طراحی دیجیتال در بخش پایش و کنترل رگولاسیون برخوردار است و عملکرد خوبی در رگولاسیون دارد. البته قابلیت های موسوم به PC Link برای متصل شدن به کامپیوتر و پایش و نظارت نرم افزاری ندارد. منبع تغذیه کامپیوتر Antec NE750G M یک انتخاب مطمئن برای سیستم‌های مُدرن یا مجهز به قطعات گران قیمت است؛ هرچند که برای کارت‌های گرافیک رده بالا پاسخگو نیست.

پاور کامپیوتر نیمه ماژولار

با توجه به اهمیت کیفیت خازن های بکار رفته در منبع تغذیه کامپیوتر، معمولاً برندهای پاور از عباراتی چون خازن های 105 درجه، خازن های ژاپنی و نظیر آنها استفاده می کنند. در ایران برندهای داخلی پاور متعددی یافت می شود اما در بین آنها تنها گرین قابل توجه است. متاسفانه اطلاعاتی از کیفیت، کارایی یا ایمنی مابقی برندهای ایرانی پاور کامپیوتر در دست نیست. از همین رو خرید پاورهای متفرقه با برندهای ایرانی شدیداً پُرریسک است. هر پاور دارای مشخصاتی شامل برند، مدل، توان اسمی، ماژولار یا غیر ماژولار بودن کابل ها و راندمان انرژی است. برای نمونه Enermax MarbleBron 550W یک پاور 550 واتی سری MarbleBron ساخت انرمکس است که با مشاهده جعبه یا مشخصات آن متوجه می‌شویم دارای راندمان انرژی منطبق بر 80PLUS Bronze و طراحی نیمه ماژولار است.

http://akhbarfootball.ir