طرفداران '1899' هنوز پاسخ می خواهند

طرفداران '1899' هنوز پاسخ می خواهند

1899، مجموعه ای علمی تخیلی از باران بو اودار و جانجه فریز، سازندگان برنامه تلویزیونی موفق تاریک، اولین بار در نوامبر 2022 در نتفلیکس پخش شد. Ruairi Carroll تهیه کننده تلویزیونی از شخصیت ها و خط داستانی مرموز سریال لذت برد.

کارول در قسمت 562 می گوید: «به هر نحوی که الگوریتم های نتفلیکس کار کنند، همیشه روی صفحه نمایش من فشار داده می شد. راهنمای گیک برای کهکشان پادکست “و من تریلرهای زیادی را در یوتیوب می دیدم، زیرا کانال نتفلیکس را در یوتیوب دنبال می کنم. و باید بگویم که برای شروع یک جورهایی از آن لذت بردم و به آن خیلی خوش گذشت.»

با وجود هیاهو، 1899 به سرعت لغو شد و سریال در یک صخره دردناک به پایان رسید که بسیاری از اسرار نمایش را کاملاً حل نشده رها کرد. راهنمای گیک برای کهکشان دیوید بار کرتلی مجری برنامه از اینکه نتفلیکس این نمایش را به این شکل ناامیدکننده به پایان می رساند، ناامید شد. بیش از یک سال از نمایش این سریال می‌گذرد، و من هنوز مدام می‌بینم که مردم در رسانه‌های اجتماعی عصبانی می‌شوند: «نتفلیکس چگونه می‌تواند این برنامه احمقانه یا این نمایش احمقانه را تأمین مالی کند؟» چرا بیشتر به ما نمی دهند 1899? این چیزی است که ما واقعاً می خواهیم.» او می گوید.

نویسنده فانتزی ارین لیندسی لذت برد 1899، اما درک می کند که چرا نمایش لغو شد، با توجه به نشانه های زیادی مبنی بر اینکه داستان از کنترل خارج می شود. او می گوید: «آنتروپی داستان سرایی جدی در جریان بود. فکر می‌کنم برای چند قسمت اول خیلی خوب پیش می‌رفت، و بعد از آن هر قسمت به‌طور تصاعدی عجیب‌تر شد، تا جایی که در پایان صبرم را از دست دادم.»

پس آیا امیدی هست که 1899 طرفداران هرگز متوجه خواهند شد که همه اینها به چه معناست؟ نویسنده تلویزیون آندریا کیل امیدواریم که پاسخ ها به هر شکلی در دسترس باشند. او می‌گوید: «اینجا پیشنهاد من برای نتفلیکس یا حداقل تهیه‌کنندگان است. “میشه لطفا فقط به من بگی چه اتفاقی افتاده؟ برام توضیح بده برام مهم نیست بنویس من فقط میخواهم بدانم. من فقط می‌خواهم بدانم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد.»

به مصاحبه کامل با Ruairi Carroll، Erin Lindsey و Andrea Kail در قسمت 562 گوش دهید. راهنمای گیک برای کهکشان (در بالا). و برخی نکات برجسته از بحث زیر را بررسی کنید.

آندریا کیل در مورد اسرار:

آیا همه چیز باید منطقی باشد؟ من اخیراً این گفتگو را با دوستم داشتم. او اسرار را دوست ندارد. او می‌خواهد در حین رفتن همه چیز برایش توضیح داده شود، و من می‌گویم: «خب، ولش کن همین لحظه. در نهایت ممکن است توضیحی دریافت کنید، و گاهی اوقات عدم دریافت توضیح هنوز رضایت بخش است.» این احتمالا فقط من به عنوان یک خواننده/بیننده هستم. من را ناراحت نمی کند … دوست دارم به همه سؤالات پاسخ داده نشده باشد. من بسیار یک فرد “بگذارید آن را از روی من بشویید” هستم، به خصوص اگر اولین برداشت من، زمانی که این کار را انجام می دهم، عالی است.

Ruairi Carroll در Mystery Box نشان می دهد:

من از جعبه رمز و راز مهم نیستم. خوب، من می توانم آن را تا حدی تحمل کنم. یه جورایی افتادم بیرون گمشده. لذت بردم باقی مانده ها از یکی دو سال پیش، و تاریک. اما گاهی اوقات با آن از جاده خارج می شوم. و من با شما صادق خواهم بود، روزهایی وجود دارد که من کاملاً خوشحال بودم که از چیزی که یک جعبه رمز و راز بود صرف نظر می کردم و فقط می پوشم ریچر در آمازون، و فقط تماشا کنید که یک مرد بزرگ به مردم ضربه می زند… فقط با آن همراه باشید، این تنها چیزی است که می توانم در مورد این چیزهای جعبه رمز و راز بگویم. فقط باهاش ​​برو یا تا آخر شب با فکر کردن به آن، سرت را از دیوار بکوبی، یا می گویی: “باشه، جک ریچر را اخراج می کنم.”

دیوید بار کرتلی در تاریک در مقابل. 1899:

چه اتفاقی برای من افتاد تاریک این بود که در پایان فصل 1، من اینطور گفتم: «هیچ راهی وجود ندارد که بتوانند این موضوع را به پایان برسانند. هیچ راهی وجود ندارد که همه اینها منطقی باشد.» و سپس در پایان فصل 2، من اینطور گفتم، “خوب، آنها کار شگفت آور خوبی انجام دادند – بسیار بهتر از آنچه من انتظار داشتم – و همه اینها را منطقی کردند، بنابراین من امیدوارم که در فصل 3 همه چیز واقعاً درست شود. احساس، مفهوم.” و سپس با فصل 3، من اینطور گفتم: “اوه، من هنوز لیستی از صدها چیز دارم که آنها هرگز به آنها پاسخ ندادند و به نوعی مهم بودند.” بنابراین اگر این از همان الگو پیروی می کرد، مطمئن هستم که به بسیاری از چیزها به شکل رضایت بخشی پاسخ داده می شد، اما هنوز با این تصور که در پایان فصل 3 لیستی از صد چیز که هیچ کس نمی تواند پاسخ دهد.

ارین لیندزی در مورد باران بو اودار و جانته فریز:

من فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد (نمایش Mystery Box) را اجرا کند، می‌تواند این افراد باشند. ما آن را جدا کرده ایم. این کار ما، کمی، در این برنامه است، اما این یک نمایش لذت بخش بود. به نظر من ناقص بود، اما لذت بخش بود و فکر می کنم حتی اگر ترجیح می دادم تاریک برای این، توجه به جزئیات و فقط جاه طلبی خالص آنچه این بچه ها به نمایش می گذارند، همچنان تحت تأثیر قرار می گیرم، و آنها به خوبی می توانند روزی آن را ثابت کنند. من این برنامه را به عنوان لذت‌بخش توصیه می‌کنم اگر نقصی داشته باشد، و چیز بعدی را که آنها پخش کردند و بعد از آن را تماشا خواهم کرد، زیرا احساس می‌کنم یکی از این روزها قرار است آن را از پارک بیرون بیاورند.


از WIRED بیشتر دریافت کنید

بازگشت به بالا. پرش به: شروع مقاله.



منبع: https://www.wired.com/2024/03/geeks-guide-1899-fans/