هیولت پاکارد اینترپرایز دسترسی آسان و خدمات بهداشتی مقرون به صرفه را در سراسر اماکن زیارتی در هند به کار می گیرد.

دستگاه خودپرداز Health یک کیوسک صفحه لمسی است که برای مدیریت اطلاعات مربوط به سلامتی طراحی شده است و به افراد اجازه می دهد تا در هر زمان از طریق هر مرورگر وب متصل به اینترنت به اطلاعات سلامت شخصی خود دسترسی داشته باشند. این دستگاه می‌تواند بیش از ۷۰ پارامتر سلامتی از جمله قد، وزن، دمای بدن، قند خون، فشار خون، آزمایش‌های خون تهاجمی و غیرتهاجمی، چک‌آپ قلب و سطوح اشباع اکسیژن را در عرض پانزده دقیقه و سپس گزارش فوری بررسی کند. همچنین می تواند با مشاوره با پزشکان و بیمارستان های متخصص و دارای گواهی برای بهترین درمان از طریق مرکز مشاوره پزشکی از راه دور به بیماران کمک کند. این دستگاه ها تا سه ساعت قدرت بک آپ دارند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/04/hewlett-packard-enterprise-deploys-easy-access-and-affordable-healthcare-services-across-pilgrimage-sites-in-india.htmlاین دستگاه‌های خودپرداز سلامتی مجهز به ابر در نقاط مختلفی نصب می‌شوند که زائران معمولاً در حین انجام زیارت به چهار زیارتگاه هیمالیا Kedarnath، Badrinath، Gangotri و Yamunotri استراحت می‌کنند. هدف اصلی این دستگاه‌های خودپرداز سلامت، سهولت دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی اولیه برای عموم مردم در دورافتاده‌ترین مناطق در طول سفر است.

بنگالورو – 25 آوریل 2023 – شرکت Hewlett Packard (HPE) امروز اعلام کرد که 50 دستگاه خودپرداز سلامت را در مسیر Char Dham Yatra با همکاری وزارت بهداشت و رفاه خانواده (DOHFW) در ایالت اوتاراکند مستقر کرده است.