وقتی ظرفیت استفاده شده StoreOnce تقریباً پر است، چه باید کرد

هنگامی که ظرفیت استفاده شده StoreOnce تقریبا پر است، گزینه های زیر برای آزاد کردن فضا وجود دارد:

 

  1. با صاحبان برنامه بررسی کنید و شناسایی کنید که آیا داده‌ای واجد شرایط حذف است یا خیر. مثال،
    1. ذخیره کاتالیست، VTL، اشتراک NAS یا تکرار که دیگر مورد نیاز نیست.
    2. ذخیره کاتالیست ها، VTL ها، اشتراک های NAS یا تکرارهایی که برای اهداف آزمایشی ایجاد می شوند اما دیگر مورد نیاز نیستند.
    3. نسخه‌های اضافی یا اضافی از فروشگاه‌های کاتالیزور، VTL، اشتراک‌گذاری NAS یا تکرار که خیلی مهم نیستند.
    4. هر گونه نسخه پشتیبان، نوار مجازی یا کارتریج که دیگر مورد نیاز نیست.
  2. اگرچه گزینه حذف یک نسخه پشتیبان از فروشگاه کاتالیست یا یک کارتریج از VTL در دسترس است، توصیه می شود آنها را از نرم افزار پشتیبان حذف کنید. اگر موردی مانند نسخه پشتیبان یا کارتریج را از سیستم StoreOnce حذف کنید، نرم افزار پشتیبان از موارد حذف شده آگاه نخواهد شد. بنابراین، نرم افزار پشتیبان گیری با داده های Realtime همگام نخواهد بود.
  3. هنگامی که کل فروشگاه کاتالیست، اشتراک VTL یا NAS را حذف می کنید، فضا بلافاصله پس گرفته می شود.
  4. اگر آیتم‌های موجود در فروشگاه، اشتراک VTL یا NAS را حذف کنید، بسته به نسبت حذف مجدد، پس از فرآیند خانه‌داری، فضا بازپس گرفته می‌شود. به عنوان مثال، در یک فروشگاه کاتالیست با نسبت حذف تکراری 10:1، به طور متوسط، حذف 100 گیگابایت اطلاعات کاربر تنها 10 گیگابایت فضای فیزیکی را پاک می کند.
  5. شما نمی توانید به صورت دستی کار خانه داری را در سیستم های Gen4 StoreOnce شروع کنید. این یک وظیفه سیستمی با اولویت پایین است که زمانی شروع می شود که منابع سیستم در دسترس باشد. بنابراین، بهترین روش این است که اجازه دهید خانه داری حداقل یک بار در هفته اجرا شود، با اجتناب از کارهای پشتیبان گیری و کپی برنامه ریزی شده مداوم.

توجه داشته باشید: بهترین روش ترکیب یک نوع داده رایج در یک کتابخانه VT مشترک، اشتراک‌های NAS یا فروشگاه Catalyst است. این به شما کمک می کند تا نسبت حذف مجدد و استفاده کارآمد از فضای فیزیکی را بهبود بخشید.

 

  1. اگر حذف هر گونه داده گزینه ای نیست، لطفاً با پشتیبانی HPE تماس بگیرید تا درایوهای بیشتری اضافه کنید و ظرفیت ذخیره سازی فیزیکی سیستم را افزایش دهید.

 

برای تماشای ویدیو در این مورد روی لینک کلیک کنید –https://support.hpe.com/hpesc/public/videoDisplay?videoId=vtc00000668en_us 

 

با احترام،
سرینیواس بات

اگر فکر می کنید مفید بود لطفاً روی آن کلیک کنیدآفرین!انگشت شست زیر!
توجه داشته باشید: تمام نظرات من متعلق به خودم است و نمایندگی رسمی شرکت نیست.




منبع: https://community.hpe.com/t5/StoreOnce-Backup-Storage/What-to-do-when-StoreOnce-used-capacity-is-almost-full/m-p/7172690#M2334