پاسخ: به استفاده از ilorest برای دریافت خلاصه سلامت سیستم کمک کنید


، و

@cjs1976

ilorest در اصل برای iLO5 طراحی شده است و ممکن است سازگاری کامل با iLO4 نداشته باشد. با این حال، برای iLO4، می‌توانید از HPEiLOCmdlets برای دریافت خلاصه سلامت سیستم استفاده کنید. در اینجا مثالی از نحوه انجام این کار آورده شده است:

1. نصب HPEiLOCmdlets: می توانید HPEiLOCmdlets را با دنبال کردن دستورالعمل های ارائه شده توسط HPE نصب کنید. مطمئن شوید که آخرین نسخه را نصب کرده اید.

2. ماژول HPEiLOCmdlets را وارد کنید: PowerShell را باز کنید و ماژول HPEiLOCmdlets را با استفاده از دستور زیر وارد کنید: Import-Module HPEiLOCmdlets

3. اتصال به iLO: هنگامی که ماژول را وارد کردید، می توانید با استفاده از دستور زیر به iLO خود متصل شوید: Connect-HPEiLO -IP -Username -Password را با مقادیر مناسب برای iLO خود جایگزین کنید.

4. دریافت خلاصه سلامت سیستم: برای دریافت خلاصه سلامت سیستم، می توانید از cmdlet Get-HPEiLOHealthSummary: Get-HPEiLOHealthSummary استفاده کنید.
این دستور یک نمای کلی از سلامت سیستم از جمله وضعیت برق، دما، فن ها، منابع تغذیه و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

5. قطع اتصال از iLO: پس از پایان استفاده از HPEiLOCmdlets، می توانید با استفاده از دستور زیر از iLO جدا شوید: Disconnect-HPEiLO


با این کار اتصال به iLO بسته می شود.

 

مطمئن شوید که دوست من HPEiLOCmdlets ممکن است نیازمندی ها و سازگاری متفاوتی با نسخه های مختلف iLO داشته باشد. مطمئن شوید که آخرین نسخه cmdlet ها را دارید و برای هر گونه الزامات یا محدودیت های خاص برای iLO4 به اسناد HPE مراجعه کنید.

اگر در ارتباط با HPEiLOCmdlets و سازگاری iLO4 با مشکلاتی مواجه هستید، توصیه می‌کنم برای کمک بیشتر با پشتیبانی HPE تماس بگیرید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/server-management-remote-server/help-using-ilorest-to-get-system-health-summary/m-p/7188183#M9724