پاسخ: خطاهای رابط کاربری MSA2040

سلام،


 


از اینکه با ما تماس گرفتید متشکریم.


 


لطفاً به ما اطلاع دهید که آیا هنگام دسترسی به هر دو کنترلر مشکل مشابهی رخ می دهد؟


آیا می توانید سعی کنید کنترلر مذکور را از طریق CLI راه اندازی مجدد کنید؟


ما پیشنهاد می کنیم پس از یک توقف برنامه ریزی شده و گرفتن نسخه پشتیبان، سیستم عامل را فلش کنید/به روز رسانی تدریجی سیستم عامل را انجام دهید.


 


اگر مشکل همچنان وجود داشت، لطفاً آخرین بلیط پشتیبانی را جمع‌آوری کنید و یک مورد پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی HPE برای بررسی بیشتر وارد کنید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/msa-storage/msa2040-gui-errors/m-p/7188194#M16481