پاسخ: میزبانی vMotion به میزبانی که به همان دیتا استور دسترسی دارد با شکست مواجه می شود

سلام،

مشکلی که با vMotion با آن روبرو هستید ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به عملکرد شبکه بین هاست باشد.

مهاجرت با vMotion به رابط های شبکه به درستی پیکربندی شده روی میزبان های منبع و هدف نیاز دارد.

طبق درک من، در سناریوی شما، میزبان مستقل ممکن است با یک شبکه مجزا برای ترافیک VM در مقایسه با مجموعه میزبان پیکربندی شود.
اطمینان حاصل کنید که همه میزبان های درگیر از VLAN های یکسانی برای ترافیک VM استفاده می کنند.
بررسی کنید که vMotion در پورت VMkernel در هر دو میزبان منبع و هدف فعال باشد.
همچنین، هاست ها را برای vMotion با فضای ذخیره سازی مشترک پیکربندی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ماشین های مجازی هم برای میزبان منبع و هم برای میزبان هدف قابل دسترسی هستند.

در اینجا برخی منابع مرتبط با سناریوی مشابه وجود دارد که می تواند مفید باشد:
https://kb.vmware.com/s/article/59232
https://kb.vmware.com/s/article/1003734
https://docs.vmware.com/en/VMware-vSphere/7.0/com.vmware.vsphere.vcenterhost.doc/GUID-30FAA00F-D5F3-475D-820E-5D45517AC18E.html
https://docs.vmware.com/en/VMware-vSphere/7.0/com.vmware.vsphere.vcenterhost.doc/GUID-7DAD15D4-7F41-4913-9F16-567289E22977.html

و به نظر من، به نظر من اضافه کردن هاست به هاست ست بدون صادرات مستقیم به حجم، بی خطر است. افزودن یک میزبان به مجموعه میزبان، میزبان را با مجموعه ای از حجم های تعریف شده برای مجموعه میزبان مرتبط می کند. ممکن است صادرات مستقیم موجود را تغییر ندهد.

با این حال، من همچنان توصیه می کنم با تیم پشتیبانی HPE تماس بگیرید زیرا آنها می توانند راهنمایی و کمک خاصی در عیب یابی و رسیدگی به این مشکل ارائه دهند.

امیدوارم این کمک کند.

با احترام،
سانیکا.

اگر فکر می کنید این مفید بود، لطفاً روی آن کلیک کنید آفرین انگشت شست زیر همچنین علامت گذاری این را به عنوان “در نظر بگیریدراه حل پذیرفته شده“، اگر پست به حل مشکل شما کمک کرده است.



منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/host-vmotion-to-a-host-that-has-access-to-the-same-datastore/m-p/7210164#M9203