پیشبرد شیوه زندگی

درباره مرکز پزشکی انلو

کریس وب در حالی که به کار نوآورانه‌ای که او و تیم‌هایش در Enloe انجام می‌دهند، می‌اندیشد، گفت: “اعتماد به شراکت برای ارائه هر ابزار جدید، خدمات جدید، هر چه که باشد، ضروری است. در یک راستا، احتمالاً آنطور که می‌توانست موفق نباشد. (…) مؤسسات ما، واحدهای تجاری ما برای پیشبرد امور به بخش فناوری اطلاعات متکی هستند.» یک مثال: اجرای ردیابی دارایی ها. در صنعت مراقبت های بهداشتی، گاهی اوقات تجهیزات پزشکی بسیار گران قیمت گم می شوند. به طور سنتی، فرآیندهای ردیابی تجهیزات می تواند کاملاً دستی باشد، بنابراین Enloe تصمیم گرفت تا نوآوری و دیجیتالی کند.

پشتیبانی کارآمد = صرفه جویی در زمان و پول.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/12/advancing-the-way-we-live.html

مرکز پزشکی انلو که در سال 1913 تأسیس شد، یک بیمارستان منطقه ای غیرانتفاعی 298 تختخوابی است که در چیکو، کالیفرنیا، با مأموریت بهبود کیفیت زندگی از طریق مراقبت بیمار محور است. کمی آشنا به نظر می رسد؟ ماموریت Enloe با ماموریت HPE ما همسو است – پیشرفت در زندگی و کار. تیم فناوری اطلاعات در Enloe خواه ارائه زمان حیاتی ماموریت برای مرکز تروما سطح II باشد یا به حداقل رساندن تأثیر حملات باج‌افزار با بایگانی‌های نرم‌افزاری تعریف‌شده، وقف خود را شخصاً به ساکنان کالیفرنیای شمالی انجام می‌دهد. اهمیت ماموریت مراقبت بیمار محور Enloe به این معنی است که Enloe به خدمات فناوری اطلاعات قابل اعتماد برای افزایش کارایی و چابکی عملیاتی نیاز دارد.

نوآوری در Enloe و تجربه خدمات HPE آنها

برای پروژه‌هایی از این قبیل که بر روی محصولات HPE ساخته شده یا از آنها استفاده می‌کنند، مهندسان فناوری اطلاعات Enloe می‌توانند برای هر نیاز خدماتی که ممکن است داشته باشند به HPE اعتماد کنند. آنها از یکی از بالاترین سطوح پشتیبانی HPE و همچنین پلت فرم پشتیبانی آنلاین ما استفاده می کنند. تیم HPE اختصاص داده شده آنها به عنوان توسعه دهنده تیم کریس عمل می کند. آنها بخشی از خانواده Enloe هستند که به آنها کمک می کنند تا از راه حل های خود بیشترین بهره را ببرند و برای آینده برنامه ریزی کنند. و از آنجایی که زمان پول است، با دسترسی به پلتفرم پشتیبانی برای باز و بسته کردن سریع و آسان پرونده‌های پشتیبانی، گپ زدن با کارشناسان، جستجو در پایگاه دانش و مشاهده ویدیوهای نکات فنی، وقت کارکنان فناوری اطلاعات را برای تمرکز بر نوآوری‌های تجاری آزاد می‌کنند. کریس به اشتراک می‌گذارد، “اینها کارهای نوآورانه‌ای هستند که اکنون به دلیل همسویی و مشارکت با واحدهای تجاری و همچنین کمکی که از HPE دریافت می‌کنیم، می‌توانیم انجام دهیم.”