شلوار بعدی Walmart شما می تواند سه بعدی بافته شود

شلوار بعدی Walmart شما می تواند سه بعدی بافته شود

این تیم همچنین یک برنامه جداگانه ایجاد کرده است که از راه دور بدن مشتری را اسکن می کند تا یک شلوار مناسب طراحی کند. امروز می‌توانید از آن برای سفارش شلوار جین سفارشی استفاده کنید، اگرچه آنها به روش سنتی بریده و دوخته می‌شوند – Unspun هنوز نرم‌افزار را روی دستگاه‌ها پیچ نکرده است. در حال حاضر، اپراتورهای ماشین تنظیمات Vega را برای ایجاد محصول انتخاب می کنند. Unspun روی نرم‌افزاری کار می‌کند که یک طرح را به دستورات مستقیم به Vega ترجمه می‌کند، بنابراین خرده‌فروشان یا برندهای مد می‌توانند خلاقیت‌های مجازی خود را وارد دستگاه کنند و سپس در عرض چند دقیقه یک نمونه اولیه پوشیدنی دریافت کنند.

چشم انداز Unspun این است که روزی صدها دستگاه Vega در سراسر ایالات متحده داشته باشد. مشتری یکی از مشتریان خرده‌فروش Unspun اسکن بدن را دریافت می‌کند، نوع لباس مورد نظر خود را انتخاب می‌کند و به محض اینکه روی خرید کلیک می‌کند، طرح را به نزدیک‌ترین دستگاه Vega می‌فرستد، که همان روز سفارش او را ارسال می‌کند. تناسب سفارشی به معنای بازگشت کمتر است و از آنجایی که بسیاری از کالاها به محل دفن زباله فرستاده می شوند یا سوزانده می شوند، به این معنی است که ضایعات و انتشار گازهای گلخانه ای حتی بیشتر کاهش می یابد.

والمارت برنامه موفقی برای مهار انتشار گازهای گلخانه ای تامین کنندگان خود دارد که شامل پروژه های بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر در کارخانه ها می شود. اما زمانی که سال گذشته معاون Walmart برای تامین کایل کارلایل از کارخانه میکرو Unspun بازدید کرد، اولین بار توسط پرچم غول پیکر آمریکا که بالای ماشین ها آویزان شده بود، برخورد کرد. در سال 2021 والمارت اعلام کرد که 350 میلیارد دلار (علاوه بر تعهد 250 میلیارد دلاری سال 2013) برای حمایت از تامین کنندگان آمریکایی متعهد شده است. این حرکت نه تنها یک بازاریابی خوب بود – در یک نظرسنجی در سال 2019، 85 درصد از مشتریان آن گفتند که مهم است که Walmart محصولات ساخت آمریکا را حمل کند – بلکه یکی از مواردی است که به تجارت والمارت در آینده کمک می کند.

او می‌گوید: «تیم من از چیزی که والمارت آن را تضمین تأمین می‌نامد مراقبت می‌کند – اساساً ایجاد انعطاف‌پذیری نسبت به نحوه تأمین ما.» او در مورد یک زنجیره تامین صحبت می کند که می تواند شوک های ناشی از بلایای طبیعی، بیماری های همه گیر، ناآرامی های سیاسی و موارد مشابه را جذب کند و همچنان کالاها را به اندازه کافی سریع تحویل دهد تا با روندها هماهنگ باشد.

تفکر سه بعدی

نمای نزدیک از پارچه جین چاپ سه بعدی

عکس: نریخته

اولین قدم برای ساختن چینی های بافته شده سه بعدی، بازنگری کامل در نحوه طراحی آنهاست. به طور معمول، یک طراح یک بسته فناوری دوبعدی با شکل های برش خورده ایجاد می کند و سپس پارچه را برای ظاهر، احساس و عملکرد بر اساس نمونه ها انتخاب می کند. اما ماشین‌ها نیاز به انتخاب رشته‌های جداگانه‌ای دارند که به داخل دستگاه می‌روند، به علاوه کل طراحی را به‌عنوان مجموعه‌ای از لوله‌های سه‌بعدی تصور می‌کنند. طراحان لباس بافتنی به این طرز تفکر عادت کرده اند. طراحان محصولات بافته شده – تی شرت، شلوار جین و شلوار – چنین نیستند. مارتین از Unspun می گوید: «طراحان اغلب به فکر طراحی پارچه برای اولین بار هستند، نه فقط محصولی که برای آن پارچه ساخته شده است.

امکاناتی که با بافت سه بعدی فراهم می شود بسیار گسترده است. در سپتامبر، Unspun با برچسب طراح Ekhaus Latta برای ایجاد چندین ظاهر برای هفته مد نیویورک، از جمله شلوارهای پلاستیکی براق و نخی، کار کرد. در نمایشگاه با دیوارهای شیشه‌ای، مارتین نمونه دیگری را از قفسه بیرون می‌کشد: شلواری که شبیه بوکله شانل بود، اما روی اسید، با الگوی روان‌گردانی که می‌توانستید در آن بیفتید. روزی، یک طراح می‌تواند تصویری را آپلود کند و آن را مستقیماً روی پارچه ببافد.

اما در حال حاضر، هدف دنیوی‌تر است: اطمینان حاصل شود که وقتی جو متوسط ​​​​به Walmart محلی خود می رود، می تواند یک جفت شلوار کار به سبک مورد علاقه خود و اندازه مناسب پیدا کند. اگر برچسب کوچکی برای پرچم آمریکا داشته باشد، خوب، این فقط یک امتیاز است.

منبع: https://www.wired.com/story/walmart-unspun-3d-woven-work-pants/