پاسخ: OSCLT_ERR_SERVER_OFFLINE در انبار 3640

اطمینان حاصل کنید که موارد زیر به درستی پیکربندی شده اند:

1. فروشگاه کاتالیزور ایجاد می شود. بررسی کنید که کاربر در تنظیمات کاتالیست ایجاد شده است و همان کاربر در تنظیمات فروشگاه Catalyst مجوزهای مجاز دارد. .

2. IP StoreOnce از سرور SQL قابل دسترسی است. اطمینان حاصل کنید که از زیرشبکه مناسب استفاده می شود (اگر زیرشبکه های متعددی در StoreOnce پیکربندی شده اند). پورت های 9387 و 9388 باید در فایروال فعال یا مجاز باشند. بررسی کنید که می‌توانید IP سرور Catalyst /StoreOnce را از سرور SQL پینگ کنید.

3. مطمئن شوید که پروتکل کاتالیزور و تکثیر تحت شبکه فرعی شبکه ای که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید فعال باشد. شبکه >> روی دکمه “i” در کنار زیر شبکه ای که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید کلیک کنید. >> روی “i” در مقابل زیرشبکه در پایین صفحه کلیک کنید >> بررسی کنید که سرویس‌ها نشان می‌دهند که کاتالیست و پروتکل تکرار فعال است. اگر نمی‌بینید که سرویس غیرفعال است و باید پیکربندی را ویرایش کنید، پورت‌ست مناسب و سپس زیرشبکه را انتخاب کنید و همان را فعال کنید.

 

 

 

 

 

 

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/storeonce-backup-storage/osclt-err-server-offline-in-storeonce-3640/m-p/7178600#M2397