پاور کامپیوتر قیمت و خرید انواع منبع تغذیه پاور کامپیوتر با گارانتی گروه ام آی تی شاپ ام آی تی فروشگاه اینترنتی Shop MIT | hp-mag

دقت داشته باشید سری ECO Rev3.1 گرین پایین تر از سری EUD همین سازنده بود و پاورهای EUD گرین انتخاب بهتر و مرغوب تری هستند. با کمی افزایش بودجه می توانید سراغ پاورهای گیمرپسند تر سری GED گرین با راندمان برنز بروید. پاورهای سری GED گرین به عنوان یک گزینه ارزان مشخصات و کیفت قابل قبولی دارند. با رعایت آنچه که اشاره شد، در بدترین حالت باز هم شما از پاور خود با حداکثر توان آن استفاده نمی کنید که موجب کاهش فشار به قطعات آن و کمک به بهبود طول عمر و پایداری آن می شود. استفاده از پاور در Load پایین تر از 100 درصد باعث بهبود راندمان انرژی هم می شود و بهتر است هرگز پاور شما با تمام توان آن استفاده نشود. در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد.

  • به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند.
  • برای نمونه ممکن است یک پاور دارای کابل های فول ماژولار، نورپردازی RGB و طراحی چشم نواز باشد اما از نظر فنی در سطح بسیار نامطلوبی قرار بگیرد.
  • پاور مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود.
  • برای فهمیدن واتیج پاور یا اینکه چند وات است، برچسب (لیببل) آن را بررسی کنید.

پیشنهاد دوم ما پاور 750 واتی ANTEC NE750 با گواهی 80 پلاس پلاتینیم است. این پاور طراحی و قطعات بسیار خوبی دارد که برای سال‌ها استفاده قابل اتکا خواهد بود. پاور 750 واتی انتک سری NE750 گواهینامه راندمان انرژی PLATINUM و خازن های تماماً ژاپنی دارد. پاور پیشنهادی دوم ما با افزایش بودجه، CORSAIR RM Series RM750 از برند خوش‌نام کُرسیر است.

بهترین پاور 550 واتی گیمینگ ارزان

شما براحتی می توانید توسط یک کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین این ۲ پاور را باهم تلفیق کنید و در یک کامپیوتر از آنها استفاده کنید. گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند. برخی از پاورهای رده پایین و ارزان قیمت گرین در داخل ایران مونتاژ و تولید می شوند. پاورهای 700 تا 750 واتی گزینه بسیار خوبی برای سیستم‌های گیمینگ هستند و جز کارت‌های گرافیک پرچم‌دار یا رده بالا، تقریباً از عهده ترکیب بسیاری از کارت‌های گرافیک گیمینگ میان رده با پردازنده‌های رده بالا بر می‌آیند.

GREEN GP1050B-OC PLUS

به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. قطعات کامپیوتری مجله خبری محصولات اچ پی که به شکل مستقیم و بدون با واسطه از سایر قطعات برق دریافت می‌کنند باید به وسیله اتصالات سوکت‌ها به منبع تغذیه متصل شوند. از آن جایی که برخی از پاورهای قدیمی از سوکت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند، یا از یک نوع سوکت خاص به تعداد مورد نیاز شما ارائه ندهند باید هنگام خرید به کانکتورهای منبع تغذیه نیز توجه کنید. پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد.

انتخاب مناسب برای سیستم شما باید بیشتر از این موضوع که به دنبال خرید پاور کامیپوتری با بالاترین مقدار وات برای قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد. شما باید فاکتور فرم، کارایی، آمپر، حفاظت و کابل هایی را که به آن نیاز دارید، همراه با هر ویژگی دیگری که به دنبال آن هستید را در هنگام خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیرید. یک منبع تغذیه خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و می تواند تأثیر زیادی بر کارایی رایانه شما داشته باشد، بنابراین برای انتخاب عاقلانه وقت بگذارید. شرکت گرین ، یک شرکت ایرانی می باشد که محصولات باکیفیتی را در زمینه قطعات کامپیوتر تولید می کند. پاور گرین در بازار ایران ، از پرفروش ترین پاورهای کامپیوتر می باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی با پاورهای خارجی داشته باشد.

http://akhbarfootball.ir